Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2017 10:19 - Пържени краставички в подлучен доматен сос
Автор: belisaaboleon Категория: Рецепти   
Прочетен: 474 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 22.08.2017 10:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прибирам се вкъщи, след работа. Лято е - жадна съм, гладна съм, много уморена и потна... Искам да ям нещо леко и да пия нещо студено. Отварям хладилника и там се кипрят две краставички и два домата, мъдрят се в една чашка и 2-3 обелени чеснови скилидки... Ами сега, не ми се яде салата, не ми се ходи до магазина. Чудя се какво да пийна, за да си активирам размекналите се от топлината мозъчни елементи. Ехо..., фиксирам бутилка със сироп от ендрише, което сама съм си спретнала...
Рефлексеторно грабвам сиропа, леда от фризера. Сипвам си в чашата 1-2 супени лъжички сироп, слагам 5-6 кубчета с лед, доливам вода... Облягам се на дивана, вдигам краката и с върховна наслада отпивам от Божествения елексир. Дишам дълбоко, примигвам с очи, гледам с празен поглед, ако въобще гледам...
След известно време се осефервам, активирам се и поемам нещата в свои ръце. Потапям доматчетата във купа с вряла вода и се захващам с краставичките - нарязвам ги на кръгчета, леко ги осолявам, слагам тигана на котлона, за да се сгорещи олиото, започвам да пържа краставичките.
Докато те се пържат, обелвам доматите, накълцвам ги надребно.
Краставичките са изпържени, слагам ги в купичка. Прибавям доматите в тигана, посипвам сол и добавям олио, при необходимост, мазничко да е, щото те краставиците и доматите, саде целулоза и вода... Доматите се пържат, аз кълцам чесъна. Добавям лъжичка захар, лъжичка ябълков оцет, който съм си изфабрикувала. Откъсвам от саксията магданоз, измивам, кълцам, доматите завряха. Оставям да врят 10 минути. Изключвам котлона, добавям чесъна, магданоза, разбърквам около 5 секунди и сипвам съдържанието в купичка. 
Връщам тигана на изключения котлон, мятам 1-2 филии хляб в него, поръсвам ги обилно с млян кимион. Грабвам хавлията, в движение се събличам и хоп кипря се под душа...
След около 15-20 минути, съм нов, човек, в нова премяна, ухаеща, сервирам си всичко изброено дотук на таблата за хранене в леглото, пускам си нова плей, сериала с Арчана, Солочена, Савита и Манаф, купонът започва..., заемам се да си "ароматизирам" храносмилателния си тракт й изтрепя разните там летни фируси и бактерии с ароматния даматен сос.
Да ви е сладко и релаксиращо!




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belisaaboleon
Категория: Други
Прочетен: 280687
Постинги: 219
Коментари: 41
Гласове: 284
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031